Number nine

I dag är det alltså den nionde i nionde år nollnio. Wayne Gretzky sträcker säkert lite extra på sig i dag, eftersom han ju lirade med nummer 99 på ryggen under sin sagolika ishockeykarriär. Jag tänkte blogga redan nio minuter över nio i morse, men ett par andra saker kom emellan. Passar i stället på att uppmärksammar dagens något märkliga datum nu i stället.

Annars laddar jag mest för den stundande älgjakten. Snart är det exakt ett år sedan som jag flydde skogen och flyttade in i människobyn. Och vem vet, kanske kommer jag att få sällskap av en älgkompis som flyr undan jägarnas otäcka kulor och vill bo hos oss. jag håller klövarna för att så många som möjligt av mina älgsklingar lyckas undkomma de grymma jägarna.

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0