Elvis, my man

Mina damer och herrar, får jag presentera min gode vän Elvis! Jag passade på att rymma ut i skogen häromdagen för att hälsa på Elvis, en av mina barndomsvänner. Vi hade en trevlig stund tillsammans och pratade gamla minnen.



Givetvis var kameran med. Att föreviga en så stilig älg som Elvis är ett måste.



Under vårt mellanmål åkte kameran fram igen. Elvis demonsterade hur man dricker ur hans favorit-vattenhål.



När vi kom fram till ett stängsel kunde jag krypa igenom maskorna utan problem. Men stackars Elvis var för stor, så vi fick säga adjö, för den här gången.
Visserligen är det skönt att sitta här inne i värmen och kunna surfa och läsa och skriva, men det är ändå något visst med att vara tillbaka ute i skogen, om bara för en stund. Jag får bestämt ta och besöka Elvis snart igen.

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0