Förbaskade fyrverkerier

Jag vill passa på att önska alla mina läsare ett riktigt gott nytt år. Själv tillbringade jag tolvslaget darrandes längst in i mitt lilla gömställe här i bostaden där jag håller mig gömd. Detta berodde på alla dessa raketer som folk envisades med att skjuta upp under större delen av kvällen. Smällarna var rent fasansfulla att lyssna på. Var fanns omtanken om oss djur? Nåja, nu har det i alla fall lugnat ner sig, så man törs faktiskt visa sig ute i bostaden igen. De som jag håller mig gömd hos har åkt iväg någonstans och jag passar därmed på att surfa lite.

Jag har hört tissel och tassel om att ni människor ofta lämnar några slags löften på nyårsafton. Dessa löften bryts tydligen rätt ofta och jag förstår därför inte riktigt vad de fyller för funktion. Själv tänker jag inte ge något nyårsöfte, som det tydligen kallas, men jag hoppas att ni, mina kära läsare, får ett riktigt trevligt 2009!

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0