Täppt i mulen

Jag tror att jag har åkt på en förkylning. Min mule har runnit och runnit i flera dagar nu. Men i dag var det som att någon vred av kranen. I stället är jag jättetäppt i mulen. Jag har ingen som kan hjälpa mig att ta tempen, så jag vet inte riktigt om jag har haft feber, men med tanke på hur jag har mått så tror jag nog att så har varit fallet.
Men nu är jag åter på banan igen. Det värsta är att de som bor här också har legat däckade i förkylningar och jag därför har tvingats hålla mig undan och legat och hostat och frustat längst inne i en dammig garderob. Det har nog inte gynnat mitt tillfrisknande, snarare tvärtom...
Fast, som sagt, jag hoppas verkligen att jag är på bättringsvägen nu. Det måste vara något som går så här års.

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0