Sweet sixteen

Det blev tävlingens två yngre tävlande som det stod emellan. Vem skulle det få åka hem av de båda 16-åringarna? Johan eller Anna? Svaret blev den sistnämnda. Fansens favorit Johan klarade sig därmed vidare. Tonårstjejernas skrik ekar nog fortfarande i TV-tittarnas öron. Själv var jag fullständigt fel ute. Jag trodde inte att något kunde rädda Robin från att åka hem i kväll. Men där fick jag mig allt en knäpp på nosen. Nåja, det är bara att gratulera Robin. Men går han verkligen vidare även nästa vecka och tar en pallplacering? Tillåt mig tvivla på det...

Bröööl out!

Kommentarer
Postat av: edion

DU tänkte som mig du. Jag var helt säker på att det skulle vara Johan Alice och Robin som skulle kliva upp på golvet. Nu efter denna kväll har jag fruktansvärt svårt att se några andra än Alice och Kevin i globen när det är dax för finalen.

2008-11-21 @ 23:02:09
URL: http://blog.edion.se
Postat av: Helgot

Ja, jag var helt säker på att det skulle bli Anna och Kevin i finalen. Nu vet jag inte alls vem det blir som gör upp med Kevin, som känns självskriven.

2008-11-21 @ 23:06:45
URL: http://helgot.blogg.se/
Postat av: Fröken petnoga

Tjenare älgen!

Du om någon borde väl veta att ditt doftorgan kallas mule och inte "nos".

Blogga på du skogens konung och stanna hos oss i civilisationen.

Utrota jägarna!

2008-11-23 @ 01:53:45
Postat av: Helgot

Fröken petnoga: Du har helt rätt. Visst heter det mule. Men jag kallar den yttersta spetsen på min mule för nos. Så var det med den saken.

2008-11-23 @ 02:01:04
URL: http://helgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0