En profil lämnar Idol

Jag glodde lite på Idol i går kväll. Usch, jag blir mer och mer en människa. Var tvungen att gå ut på balkongen och bröla lite i reklampauserna så att jag inte skulle glömma bort mitt ursprung. Förhoppningsvis hörde älgsklingarna i skogarna därborta i fjärran mig. Det vore kul att träffa dem någon dag.

Men åter till ämnet. Har inte haft så mycket att göra på fredagskvällarna sedan jag rymde från skogen. Därför har jag följt Idol ganska flitigt. Och i går åkte så min favoritdeltagare ut, nämligen Lars. Eller favorit och favorit, jag gillade honom i början då han verkade ha en skön stil, men de senaste veckorna tycker jag att han har spårat ut lite. Det måste kännas kul för de ungdomar som fick stryka på foten i sista utslagningsomgångarna när de sitter och ser en deltagare som gör allt han kan för att åka ut.

Och i går blev han bönhörd. Vet dock inte om jag kan hålla med Aftonbladet som kallar detta för en "storskräll". Den största skrällen var väl snarare att Johan hängde löst. Men inte mig emot, jag har lite svårt för den ynglingen, även om han helt klart har talang. Han borde växa till sig lite och komma ur målbrottet innan han får någon större uppskattning från mig.

Vill även passa på att uppmana svenska folket att rösta hem Robin B. Jag kan inte för mit tliv begripa hur han kan vara kvar i tävlingen fortfarande. Om mina klövar inte hade varit så stora och klumpiga så skulle jag ringa och rösta hur många gånger som helst på de andra deltagarna, allt för att Robin B får åka hem nästa fredag. Det var dagens visdomsord från denne musikaliska älg.

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0