Frånvaro från bloggen

Hej igen. Jag ber åter om ursäkt för att jag inte har skrivit något på så länge. Men jag har haft fullt upp med annat. Bland annat så har jag varit bortrest i ett par dagar. Jag kommer berätta mer om detta i ett senare inlägg. Och jag har även fått jobba hårt med att hålla mig gömd här i lägenheten nu när julpyntandet är i full gång. Alla mina gömställen har visat sig innehålla julpynt vilket har gjort att jag har tvingats till reträtt och hitta nya ställen att gömma mig på.

Men jag måste erkänna att det är rätt mysigt att titta ut genom fönstret när det har börjat skymma. I vart och vartannat fönster lyser en adventsljusstake. Trots att vi precis har hunnit in i december så verkar det som att alla människor tror att det redan är julafton. För min egen del ser jag mest fram emot att få fira min första jul någonsin på ett annat ställe än i gläntan bakom Johanssons lada, med mina älgsklingar. Även om jag saknar dem så ska det här bli en ny utmaning.
Nu måste jag dock sluta skriva. Det är dags att koppla ner och stänga av datorn så att ingen upptäcker mig när jag inte  är på något gömställe.

Bröööl out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0